New Moon

MMMMM
Nej, jag kommer inte prisa New Moon. Jag tänker vara ärlig och säga att den inte levde upp till mina höga förväntningar och var på sina ställen en ren besvikelse. En seg start fick mig nästan att vilja gå, det känns hemskt att säga, men det tog sig. Mina känslor var dock lång ifrån de jag fick genom boken som jag älskade varje ord utav. Boken fick mig att konstant gråta men filmen gav mig inga större känslor. Det är dock inte en total sågning. Mina förväntningar var SKYHÖGA, men den var helt klart sevärd men jag måste säga att jag gillade Twilight mer. Kanske har jag vuxit upp? Annars drömmer jag också om den omöjliga kärleken och kan sätta mig in i Bellas situation, men de prinsar jag sett har visat sig vara paddor.


Kommentarer
Postat av: Tuula

Hej. Måste fråga, varför var inte filmen alls som du förväntade dig? Personligen har jag inte sett den ännu, men jag har hört att alla som sett den avgudar den.. Varför gör inte du det?

2009-11-24 @ 23:19:01
URL: http://tuulakunila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0