Hard work work

Känns som allt jag gör är att jobba. Jobbat 20 timmar på två dagar, känns bra dock att tjäna pengar. Men måste säga att det är vidrigt ibland. Jag får packa en del hjärta, lever och njurar och det är ju bara förjävligt. Packade 60 grishjärtan idag. Lärt mig mer om hjärtans anatomi på det än dissektionen vi hade i skolan - då jag mådde illa och stod så långt bak jag kunde. Nu måste jag ha näsan i blodet och kranskärlen och känna vikten av ett hjärta i handen. Kom på mig själv att tänka att det kunde varit människohjärtan - grisar är ju lika människan inuti. Klaffar och artärer är så äckligt. Lever är nog ändå det värsta - känns så slimigt och ser nästan ut som gelé och levrat blod som de flyter runt i. Jag klarar det dock. Jag är stark, det visste jag nog men i början trodde jag inte jag skulle klara av det.  
Robyns senaste låt None of dem finns att lyssna på på robyn.com och jag älskar den. Lyssnat på den om och om igen, så jävla grym. Jag längtar så till skivan släpps. 
Imorgon är jag ledig, förutom skola vid tre, så jag ska ta sovmorgon och så måste jag förbi tatueraren och boka tid för ifyllning. Jag ser fram emot det, åh ljuva smärta. Haha. Vad har hänt med mig? Jag vill tatuera mig mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0