I'm right here, why can't you see me?

Idag mår jag bättre, men sa nej till jobb imorgon - vill inte bli sjuk igen för jag ska till Trollhättan på kalas på söndag. Var med mamma hos mormor och morfar och fikade och vi fick oss en rejäl visning av "bläsrar" och roliga sätt att sätta de på sig av morfar. Var och handlade också och jag köpte King. Visste ni att Ewan som i Ewan McGregor inte uttalas Evaan, utan You-an. Det ni. Vem kunde tro det? Mamma tydligen... Nåväl. Spenderade kvällen framför tvn, till filmen Sideways som jag velat se i några år nu. Den var mycket bra faktiskt.
Annars lyssnar jag bara på Robyn - Body talk pt 1 som läckt, AND I'M LOVING IT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0