Keep this fire burning, I don't even think you know how far I'm about to go

Var riktigt jävla less på jobbet idag, trött som fan och man får så ont i handlederna att man inte kan lyfta ett kilo men det är bara bita ihop. Jag säger det, man kör på ren ilska till slut för man blir så jävla sur på allt kött som ska läggas på bandet. Man ser inget slut på köttet, det bara körs fram mer och mer och man får liksom gå in i sig själv och ge sig fan på att trots att ens handleder värker och man har ont i ryggen så ska man lyfta den där backen och slänga köttet på bandet. Ilska... Men så plötsligt var allt kött slut och vi fick sluta kvart i tre istället för fyra, då blev jag riktigt glad och gick muntert ut och tog en kaffe och cigg i rökrummet innan jag åkte hem.
Lyssnar på Robyn. Hon framför sin nya singel Fembot i Skavlan ikväll! Missa inte. Och så älskar jag det här, det får mig att tänka lite på Madonna Express yourself/Blond ambition:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0