Intellektuell

Såg jag smart ut i mina Wayfarer är det väl inget mot de här snygga Clubmaster?
Ringde Anna idag. Vi har fått pengar! 2 oktober under Kultur Dag och Natt har vi planerat ett konstexperiment och vi har spånat och tänkt i flera månader. Igår satt vi ner, bakade muffins, drack kaffe och skrev beskrivning och sökte pengar hos Jag har en dröm, och idag kom beskedet: vi får pengar och allt blir av! Vi samarbetar med Jeanette Gustafsson och hennes Byrå för Konst & Musik och får genom henne låna en lokal i Gallerian Ansvaret på Smedjegatan och ABF står för duk och Jag har en dröms pengar går till målarfärg och penslar. Du kan läsa allt om Action Pollock, som är vårt projekt, i Kultur Dag och Natts programblad när det kommer och jag kommer även bjuda in alla mina vänner på Facebook! För det här är något vi ska göra tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0