Stockholm

Jag anlände till Stockholm 15.20 och vandrade runt längs Drottninggatan och Kungsträdgården till klockan 16.30 då jag började köa till Robyn på Bengans.
Så kom hon och var så jävla snygg så jag dog. Jag träffade tre andra tjejer och en kille som var astrevliga och asnervösa de också. Vera hette hon som tog kortet. Robyn var så söt. Först signerade hon Body Talk Pt. 1 och sen langade jag fram bunten med Robyn 2007, Robyn 2005, Rakamonie, Don't stop the music, My truth, Robyn is here US, Robyn is here. Hon frågade om hon skulle skriva mitt namn på alla och jag sa: "Det är så många! Om du orkar så får du gärna göra det!" "Det gör jag sade hon!" Så hon skrev till Marcus på Robyn och sen såg hon hur många det var och sa: "Jag skriver nog bara mitt namn, det är ju allihop! Vi måste ju tänka på de andra i kön!" "Visst!" sa jag lika glad. Efter det signerade hon även en plansch och så tog vi kort. Hennes management eller något tyckte det var kul, Robyn sa också att det var kul, att jag hade alla skivor och att jag fick alla signerade. Fett nice!
Jag vandrade ensam en stund till efter Robyn, helt lycklig och skakig. Åt i Gamla stan och sen träffade jag Anton och såg Darin i Kungsträdgården. Det var... trevligt. Men Darin är ju ganska så dålig faktiskt. 22.45 satte jag mig på bussen och anlände till Jönköping i soluppgången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0