Silver lining

Oh what a night! Började med att åka fast på spårvagnen, 1200 kronor, men det glömdes snabbt när jag svept några glas vin och dansade som en galning hos Filippa! Det var som vanligt jag, Filippa, Mickey och Fyllekajan + Tove och Jacob en stund. Men oj oj oj vilken natt. Kolla bara videon, crazy. Vi drog till Pustervik sent och dansade vidare, och där hade de snott vår förfestlista: Dancing queen, Love kills, Dancing on my own, Love will tear us apart och allt var det var - alltså sjukt bra klubb, men en jävla fittig vakt som slängde ut Mickey, men det märkte inte vi andra som dansade vidare till två innan jag och Filippa begav oss mot Majorna i våra 9 cm kilklackar.
Och ja, Lady Gaga blev det också. Mycket vår egna version av Alejandro - Fyllekajan.
Idag sov jag till 14.00. Det behövdes.

Kommentarer
Postat av: realisten

Fylledans!

2010-09-11 @ 22:45:10
Postat av: Petra

Haha dansen! <3 Hahaha. :D

2010-09-14 @ 21:57:39
URL: http://hymnodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0