Heartland







Jag gick på Heartlands casting i Jönköping idag. De ville ha mig direkt. Så nu funderar jag på om jag ska tacka ja till det modellkontrakt de erbjuder mig. Jag har sökt andra agenturer men de har ju inte velat ha mig. Om jag skriver kontrakt blir ett år med utbildning varvat med jobb och jag måste göra fyra portfolioplåtningar under året till en total kostnad av 4400 - som en del i utbildningen.
Jag vet inte om jag ska tacka ja än. Måste tänka lite. Men jag vill ju bli modell och det här en chans.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej! Har du någonsin vägarna förbi Sthlm? Tycker du har ett otroligt ballt utseende och skulle jättegärna göra en plåtning med dig någon gång!:) Min portfolio finns på www.aurora-studios.se om du vill kika.

Hör av dig!

/Jessica

2011-02-12 @ 18:06:55
URL: http://www.aurora-studios.se/blogg
Postat av: Mikaela

Nej nej nej! Signa inte med dem!

Har en vän som blev lurad av dem nyligen, gå in på aftonbladet och sök på Heartland agency så kommer artikeln upp. Knappt två veckor sedan tror jag.

2011-02-12 @ 19:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0