Helgen


Precis frakommen till stan.

Jag är som ni säkert vet i Jönköping. Syrran fyller 19 imorgon så vi har haft kalas för henne. Middag och tårta och grejer. Idag var vi och fikade hos farmor innan kusinerna åkte hem och så. Var trevligt.

Inatt är det dags för Grammy awards och Lady Gaga gör sitt första framträdande med Born this way. Kommer bli awesome. Och ja, jag älskar låten. Verkar ju vara alla som gör det precis.

Imorgon är det Alla hjärtans dag och jag åker hem till Göteborg och Hanna åker till Riga och blir såld. Får man inte hoppas. Fick mig att tänka på gårdagens bästa skämt:

- Vad är det för likhet mellan att hinna med bussen och en polsk hora?
- Slapp springa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0