Waterfront Congress Center. Kanske ska for...

img_5523 (MMS)

Waterfront Congress Center. Kanske ska formulera lite vad jag egentligen tyckte om Cheap Monday. Kollektionen var väldigt teknisk och gick mycket i grönt och brunt och väldigt tekniska material. Min favoritoutfot bestod av en vit skjorta med hög krage, svart pullover och lacktights med höga stövlar till - en tjejlook. Även denna höst verkar vi alltså köra på tekniska material och en fårskinnsjacka smög sig också in - sista höstens stora It-plagg. Showen var pulserande och häftig med musik av Andreas Kleerup. Stylingen var enkel och naturlig men med neondreads på tjejerna. En hög trappa gick över catwalken som några av modellerna effektfullt intog.  Av kändisar/bloggare såg jag Elin Kling, Daniel Lindström, Stockholmstreetstyle (Daniel och Caroline), Olle Edvard, Josefin Arestav och träffade Filip som jag gått visning på ELMIA Inspiration med. Han gick dock inte Cheap Mondays visning, men Beckmans och Odeur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0