Bongo Mongo

Jag nekade två gratisbiljetter till Deep Purple och drog till Bongo [ingenting]. Ett bra val! Jag fick en toppenkväll, och Deep Purple lyssnar jag ju ändå inte på, dessutom sågades de av JP, en tidning av rang - men ändock en sågning. På Bongo träffade jag istället underbara Emma K som blev jätteglad att se mig! Hon sa att hon läser min blogg varje dag! Alla läsare är bra och ha några som är så ihärdiga är ju ännu bättre! Haha. Träffade också Nadine, Mattias och Minna och var mycket med Cecilia (hemkommen från Tidaholm), Amanda, Hanna och Annie. De tre sistnämnda drog dock till Centrum tidigt... Det blev en underbar kväll med massor av dans och appeltini!

Sen plötsligt kom Minna inrusade och sade att det var en SKITSNYGG kille som ville träffa mig från Malmö ute och rökte. Han hade gått fram till henne och frågat om hon kände mig. Haha. Well, vi har chattat på nätet, så jag visste vem det var. Haha. Han var ensam på Bongo, kom för min skull! Haha. Så jag sprang ut och pratade med honom. Mycket trevlig. Men sen blev klockan två och jag var tvungen att åka hem.

Idag var jag på Bongo och tittade på Sara och Jessicas tavlor, med Cecilia och Lovisa. Det var mycket fint tycker jag. Läskigt och spännande och annorlunda, och naket. Vi gick till Johans och fikade sen och pratade minnen och framtidsplaner. Dog av hunger och åkte hem och svimmade på golvet ungefär...

Igår hade Lady Gaga Monster Ball Tour premiär i Kanada! Det är fantastiskt! Man ska väl inte kika allt för mycket på skitkassa inspelningar på youtube, men vem kan hållas? Nåväl, hörde rykten att hon inte bara kommer till Stockholm utan Göteborg med, enligt en annons i Nöjesbladet tydligen. Men inga bekräftingar på ladygaga.com än... Vi får väl se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0