Dance in the dark

Lady Gaga - Dance in the dark på repeat. Den är grym! Och lite lik Vogue på sina ställen... Madonna alltså.

Idag har jag inte gjort mycket. Drömde en mardröm. Jag var på någon klubb och så träffade jag DennisM, bloggaren och han var jättedryg och drack ingenting. Rickard var där också och andra vänner. Sen gick jag på en begraving, fast det var inte en begravning - mer en minnesceremoni, för Alva och jag grät så mycket så mamma ville att jag skulle få en drogcocktail, en sån jag fick hos tandläkarn! Jag bröt ihop totalt och tänkte att jag inte kunde ta droger för jag skulle ju träffa Dennis efteråt. Jag bara, what the fuck liksom. Helkonstig dröm kan man ju säga...

Är helt slut idag som vanligt och pratade lite med mamma. Ingenting smakar gott längre och jag är hängig hela tiden och yr och konstig. Ändå har jag gått upp fem kilo. Jag vet inte vad det är för fel. Depression? Ätstörning? Bristsjukdom? Så nu vill hon tvinga mig att åtminstone ta blodprov när jag "ändå" ligger drogad hos tandläkarn... Men jag VILL inte! Jag tror att jag kommer få skitdåligt efteråt och bara tanken på en nål in i ådran skrämmer livet ur mig! Jag klarar inte ens tanken! Det kliar och sticker i hela armen bara jag tänker på det, och tårarna är nära. Nej. Borra okej, det måste jag, men ett blodprov, nej.. Inte frivilligt. Inte ofrivilligt heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0