I didn't meen to hurt you

Kvällen spenderades framför TVn, Bonde söker fru, Grey's Anatomy och Nip/tuck. Man kan ju skratta åt bönderna alltså. Gud vilka människor det finns... Ikväll är jag inte heller trött. Imorgon är det UGA. Pappa ska bjuda mig på lunch, det är bra. Jag letar desperat efter biljetter till Lady Gaga i London eller Paris. London går att hitta på Ebay, men Paris har inte släppts än och var jag än letar hittar jag inget datum. Maj är ju lite bättre än januari, trots att jag vill bort med detsamma egentligen. Jag är inställd på Paris. Jag vill möta våren där, 19 maj, det borde vara varmt och skönt då och vackert! London i januari är nog inte lika trevligt, skulle jag tro. Louvren lockar nog mer än British Museum, Montmartre mer än Oxford street... Men vem vet hur det går? Jag får väl spendera året i Jönköping...

Kommentarer
Postat av: marcus

bla

2009-11-26 @ 14:24:35
URL: http://madge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0