I'm marvellous

Inatt var jag vaken till fyra. Dessa sömnlösa nätter. Jag dör snart på riktigt. Orkar inte må illa dygnet runt och vara hungrig jämt, det är jättekonstigt. Hunger kanske är fel, mer... tomhet. Som ett tomt hål äter upp mig inifrån. Låter klyshigt men det är så det är. Vad orsaken är vet jag inte. Jag vill bara bort härifrån just nu. Lady Gaga kommer till Paris i maj och jag vill verkligen åka dit. Jag vill spendera en vecka på Louvren, gå på Moderna museet igen och utforska shoppingen (som jag inte hann sist). Jag vill åka längst upp i Eiffeltornet och titta på utsikten från Sacre Coeur. Jag vill åka till Les Halles. Jag vill insupa Paris och glömma tråkiga Sverige för några grå vårdagar. Damn. Annars vore Goa inte fel precis just nu...
Och videor blir det, älskar versionen av Poker Face här ovan. I förra inlägget är mina favoriter från AMA 2009 som hölls igår, men jag tycker Whitney pratar lite för mycket och Adam lät förvånansvärt svag och Beyoncé valde fel låt, men Lady Gaga var a-a-amazing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0