Rah-rah-rah-romance

Ja. Jag fick låna busspengar av Marion - UGA-läraren - så jag slapp gå hem i spöregnet. Väl hemme väntade avin till mitt paket från CDON. Jag snodde en lussebulle som Hanna bakat idag och sprang iväg. Cheerful och sjungandes i regnet under ett rosa paraply. Jag säger då det. Lady Gaga såklart. Men i paketet låg ingen Lady Gaga utan dett:

  • Jesus and Mary Chain - Psycho Candy & Darklands
  • Lykke Li - Youth Novels
  • Pete Yorn & Scarlett Johansson - Relator
  • Cyndi Lauper - Bring Ya To The Brink
  • Erik Hassle - Hassle
  • Muse - The Resistance
Men några var restade också, så de kommer väl om ett tag:

  • Cyndi Lauper - The Body Acoustic & A Night To Remember & At Last
Hur har jag råd med allt detta då? Jo, det är ju så fiffigt att CDON har ett erbjudande - köp nu betala i februari! Och det gillar jag. Kanske lite för mycket... Det är rah-rah-rah-ah-ro-ro-romance!

Nu kommer snart min mormor och hämtar mig och så ska vi åka på en föreläsning med Ernst Billgren på Högskolan, Vad är konst? Ett samtal med konstintendent Jeanette Gustavsson! Det kan bli intressant. Bara det inte bli alltför långtråkigt.

Och vad hände med texten. Bläh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0