Rick Owens

Rick Owens fall/winter 09. Många kilklackar finns det, men inga wedge ankle boots som jag visade för er innan. Frågan är om det är snyggt? Jag tycker ju det och det är kul att vara annorlunda och lite avante garde sådär. Älskar för övrigt hela kollektion, typ. Grejen är att jag fick hem ett par boots från Din Sko idag, med 9,5 cm kilklack i skinn och med nitar på. Två trender alltså, om man nu kan kalla Rick Owens wedges för en trend, annars är ju androgynitet inne. Men kanske inte i Jönköping? Haha. Tål att tänkas på helt enkelt. Det postiva är ju att jag är nästan 190 i skorna. Och är inte det underbart så säg?

Kommentarer
Postat av: kmulls

Tjoo! Hemma i Jönköping igen. Vad gör du på lördag förmiddag? :)

2009-10-29 @ 19:42:37
URL: http://kmulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0