This is a bump in the road

Jag gillar inte hösten just nu. Hösten ska vara solig så att alla fina färger kommer fram, och inte grå och regnruskig. Usch. Men jag trotsade vädret och åkte ner på stan och träffade Cecilia. Vi fikade på Nyfiket och gick senare vidare till museet. Fin utställning om hantverk, jag blev inspirerad! Tittade på Tre små grisar, som ikväll bara var två.

Jag är ganska så slut nu faktiskt. Vet inte ens om jag orkar åka till Trollhättan imorgon, men jag får sova ordentligt. Men jag kan inte sluta tänka på Mr X, haha. Inte på det sättet, men hur han liksom bara kan ändra sig sådär. Jag har nog bra självförtroende och jag har nog fått det en del av att alla faller för mig - men alltid undrat varför. Så kommer han och bara, nej, jag vill inte ha dig. När det från början var han som var på! Jag förstår inte. Men jag behöver väl sånt här. Vem kan få vad man vill jämt? Och vet jag ens vad jag vill ha? Jag känner bara att vi fick fin kontakt, helt utan något sexuellt från början. Var det det som blev fel? Nej, han ville inte ha det lätt så så kan det ju inte vara. Haha. Gud, vad jag babblar.

Jag har börjat skriva på ett nytt projekt, vem vet hur många jag påbörjat med aldrig avslutat. Men det här kräver inte dagligt arbete och är nog bra för mig också. Jag tänkte skriva om mitt sexliv och mina relationer och försöka utforska mig själv genom att skriva detta. Jag har kommit några sidor, avbetat en del av min barndom. Jag har en del sjuka minnen faktiskt. Det blir nog roligt att läsa sedan. Haha. Om än för någon annan, så för mig själv! Det är väl aldrig fel att analysera sitt beteende?

Dagens album: Erik Hassle

Kommentarer
Postat av: sannaa

erik hassle är as bra

2009-10-04 @ 14:15:29
URL: http://liketherain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0