I keep dancing on my own

Människoslakt, typ. På teckningskursen har vi ju temaarbete och min grupp har valt Verklighet kontra dröm lite sådär. Jag sa väl att jag tänkte på människor när jag såg grishjärtana i köttfabriken? Jag tänkte slå an på det och göra bilder där människan är djuret som genmanipulerats och fått växa upp för det enda syftet att bli mat. Det här var en första enkel lek med tanken.
Var på Fågelmuseet idag på Introduktion, vi gick en promenad i Stadsparken och lyssnade på fåglar och sen fick vi fika och information nere på Tändsticksmuseet. Där träffade jag Pauline som var med i Melodifestivalen och igår på HV-grejset. Hon var jättetrevlig och rolig och vi stod och pratade en ganska lång stund innan jag åkte hem och tecknade nakna män hängande i rep...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0