Lördag

Det är lite kul ändå, att jag och Emma pratade om det jag skrev om igår på festen. Att man aldrig varit troende men att när någon dör så måste man nästan tro att det finns något mer för att klara sorgen och man kan komma på sig själv med att prata med den döda.
Festen var grym, vi firade ju då Emma K som fyllde 20 hos Mattias på Liljeholmen och det droppade in folk efter folk. Kom dit med Nadine, Emma, Millan, Kaisa och Anna och sen kom mina älsklingar Sara, Jessica och Lovisa - mycket kul! Vid tolv drog vi till Bongo och där träffade jag nyblivna singeln Michelle och dissade folk utan några som helst skrupler och träffade killarna från efterfesten jag och Emelia var på - och de hade med sig 25-åringen från Göteborg som var gay som de tyckte jag skulle... eh... gå hem med. Men nej, inte ens ett hej blev det. Haha. Nej, usch, sånt behöver ju inte jag. ;)
Idag ska jag fira min farbror och ikväll blir det en lugn tv-kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0