1st day of the rest of my life

Så, nu har ni sett mitt lilla rum. Det är fint, och jag kommer garanterat trivas. Det blev en del lådor att bära upp men nu är allt på plats och jag har packat upp det mesta. Jag och pappa gick en promenad runt området och märkte att det är asnära till Stigberget och Bengans. Haha. Sen åkte vi ner till Andra Lång och Linné och åt på Café Mums, vegansk falafelmacka.
Imorgon ska jag och Helena (hon jag bor hos) gå en sväng så jag hittar till vad jag behöver och så ska vi fika och prata lite och så. Hon är trevlig, så det blir nog bra det här.
Mer goda nyheter? Lina KAN följa med på Kent efter många om och men och jag är så glad så jag gråter typ! Det kommer bli underbart! Så, Kent lördag, Liseberg söndag är nu planen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0