Emmaboda etc.

Ja. Emmaboda var jag ju på med ja. Vet inte vad jag ska säga. Trevligt folk, inte jättebra band. Glömde innertältet så Toni fick åka med det till oss, 1 på natten kom det. Jobbet var mycket trevligt.
Sedda band dårå...
Onsdag
Mustard Pimp
Torsdag
Andreas Grega
Radio Dept
Johnossi
Cut Copy
Crookers
Fredag
Trummor & Orgel
The Very Best
Welle Erdball
Kapten Röd
Friendly Fires
Proxy
Lördag
Bye Bye Bicycle
Makthaverskan
TYPTYP.
På söndagen, utvilad (not) efter Emmaboda, åkte jag till Trollhättan och firade kusinerna.
Idag jobbade jag 8-17.
Imorgon jobbar jag 7-16.
På onsdag flyttar jag till Göteborg och måste hinna packa.
På torsdag går jag på Liseberg med Lina och Alinde.
På fredag kanske jag träffar Alinde och försöker få ordning i lägenheten.
På lördag går jag på Kent med Alinde.
På måndag börjar Göteborgs Kulturfestival.
På onsdag börjar mitt arbete med Way Out West.
På torsdag ska jag se Oskar Linnros, Amanda Jenssen och Teddybears gratis.
På fredag ska jag se M.I.A, Iggy Pop, The XX, Jónsi och Miike Snow bland andra på Way Out West, gratis.
På lördag ska jag se Håkan och Lykke Li bland andra på Way Out West, gratis.
På söndagen ska jag vila.
På måndagen ska jag till Jönköping och jobba massor i två veckor innan Popaganda där jag ska se Robyn, också det gratis.
Och det var den listan.
FATTAR NI, JAG FLYTTAR TILL GÖTEBORG PÅ ONSDAG. *DÖR*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så fint på Liseberg. =)

2010-08-03 @ 08:58:05
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0