Hårmodell

Blev precis inbjuden till att vara hårmodell vecka 6! "Stay blonde och kom på vår casting!" Det ska jag definitivt göra och jag hoppas på en freakin amazing frisyr och får förhoppningsvis ännu mer blont hår! Haha. Underbart ju!

Annars fick jag precis utbrott på familjen. De klagar VARJE dag på att jag inte kan någonting och ALDRIG kan flytta hemifrån. Och så säger de att jag inte kan ta kritik. Nehe, hur JÄVLA kul är det att höra att man är värdelös varenda JÄVLA dag flera gånger om dagen? Jag vill flytta hemifrån nu och visa de jävlarna att jag visst kan klara mig. Jag gör väl vafan jag vill med mina jävla pengar utan att de ska kalla mig idiot och shopaholic och värdelös och omöjlig och dum i huvudet och ... och ... och ...

Kommentarer
Postat av: Lisa Eriksson

Men hur kan familjen säga så till dig???

Jag fattar inte! :(



God bless

Lisa!

2010-01-16 @ 19:21:13
URL: http://pamittsatt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0