Just want your sex

Idag var det då fest! Det handlade väl nästan mest om Hanna och USA, men tårta blev det, och dammsugare, och negerbollar. Gott. Det var trevligt. Mamma fick en kamera av pappa, den kommer väl först imorgon men i alla fall och lite annat smått och gott.
Imorgon är det begravning för Inez. Vi blir nio personer och det blir enkelt med lunch efteråt. Det blir nog bra. Det blir min andra begravning, den här gången mycket mer naturligt än när Alva begrovs. Så jag känner mig ganska lugn. Det hela känns på något sett överspelat, jag har sett henne och fått ta farväl redan, men det blir väl skönt med en begravning imorgon. Sen sprids hennes aska i minneslunden på Dunkehalla.
Sen blir det hem och dregla över Lady Gaga. Kanske hämta lite andra paket på posten och så. Jag, shopaholic? Nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0