When you call my name it's like a little prayer

Hade en fin lång fika med Eleni på Claras. Åt negerboll och drack kaffe och pratade mest om sex och festivalminnen. Alltid lika trevlig och fashion den där Eleni. Såg slutet på Hajen när jag kom hem, gillar splatter när det sprutar blod och man får se människor bli uppätna av hajar. Mums. Kommer ihåg att jag blev livrädd när de dök vid motorbåten och hittade ett lik när jag var liten. Hade mardrömmar. Nu kan jag skratta åt allt. Men så är jag ju lite sjuk. Nu ska jag vänta till två och Haitigalan. Har hört att Madonna ska sjunga en akustisk version av Like a prayer! Fint. Galan sänds med start klockan två i TV4, Kanal 5 och MTV. Fråga mig inte varför. Imorgon sänds den dessutom på TV3 och SVT...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0