Helgen (I TEXT)

Klassfesten var riktigt lyckad faktiskt. Det blev ingen grill men vi köpte pizza istället. Många kom och vi hade jättekul. Rökarna satt på altanen och rullade cigg och de andra satt inne och drack. Haha. Nej, men alla var med alla. De flesta drog till Bongo vid halv tolv typ, så då satt jag, Hanna, Amanda, Toni, Tua och Krissu kvar och kedjerökte en stund till innan de också åkte hem.
Jobbet idag var ganska stressigt, men kul. Kom 550 personer (till skillnad från 1 häromdagen...) på tre timmar till Ryggåsstugan. Tjärnade smör också, asgott blev det faktiskt.
Imorgon åker jag till Stockholm! Ska på Robyns skivsignering och så ska jag nog träffa Nadia och någon av de tusen killar som skriver på QX just nu. Haha. Vi får väl se. Anton från Andra Avenyn blir det nog säkert iaf.
Och nej, jag har inga bilder...
Och ja, jag är tydligen olagligt snygg och har ett ansikte to die for. Allt enligt QX. Give it to me! I crave it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0