I keep dancing on my own

Det är tomt här i bloggen. Jag har jobbat sen sist, hela veckan har jag bara legat i solen på jobbet och läst Kafka. Har slappaste sommarjobbet någonsin tror jag, men jag klagar då inte. Har fått sluta tidigare ett par dagar med, fint. I lördags skulle jag jobba på Danish Crown men vaknade med förkylning och ont i huvudet och halsen så jag sjukanmälde mig. Mådde väl inte bättre idag men släpade mig upp för OBt. Fick dock gå hem halv tre, men det var faktiskt skönt att få göra det. Jag är helt slut och har lite svårt att andas. Imorgon jobbar jag på Fågelmuseet igen. Men det ska ju bli regn så någon solning blir det väl inte... Får väl sitta vid elden i Ryggåsstugan och läsa, vilket är mysigt det med - alldeles ensam i stilla ro och bara tänka. Ja, det ser jag nog fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0