Midsommar och sånt

Hola!
Jag har varit helt slut, sov till halv två idag efter tre veckors jobb och bara två lediga dagar, av vilken jag var en i Stockholm. Sjukt slappt jobb, men har ändå varit tvungen att gå upp tidigt. På midsommar jobbade jag och sen var jag hos Hanna och grillade och festade lite lagom. Det var mycket trevligt. På söndagen jobbade jag på Danish Crown och det var sjukt jobbigt, men bra pengar. På kvällen badade vi bubbelpool hos Amanda.
Köpte tågbiljetter idag. Åker till Peace and love på onsdag, och åker därifrån till Åre på söndag, därifrån åker jag med mormor och morfar nästan hela vägen hem på måndag den 12e, men hoppar av i Kristinehamn varifrån jag åker till Arvika och är där i en vecka. Den 19e åker jag hemåt, genom Oslo. Det var det billigaste och så får det bli.
Amanda och Gustav på Midsommarafton
Det gick inte vända. :/ Men, jag gick förbi Westers och såg till min förvåning att de har en reproduktion av mitt självporträtt i skyltfönstret! Har ingen aning om hur länge det varit där, men det är ju tre år gammalt säkert och är från inbjudningskorten till vår utställning Inblick som jag hade med några klasskompisar på Tändsticksmuseet.

Kommentarer
Postat av: carina sandberg

Du vet att det är supernice:)

kram

2010-07-01 @ 22:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0