Party @ Karlssons

Bara jag som tycker vi ser ut som en assnyggt par?
Lördagen var min enda lediga dag mellan sex och sju dagar arbete i sträck. Tänkte bara slappa men så var Adam i stan och ville att jag skulle till Bongo, så jag tog chansen att ha lite skoj - tänkte att det är jag värd. Kom dit vid halv nio och köpte på mig fyra öl/cider och pratade och hade trevligt. Gick på toa tre gånger varav två gånger tjejer försökte locka in mig på toan. Kul alltså. Hahaha.
Lite senare kom Marcus och det var då kvällen började på allvar. Full och glad köpte han öl till mig och Adam och fixade senare in oss på Karlssons där han betalade mitt och Adams inträde, vi gick före hela kön dessutom. Väl inne träffade vi Marcus kompisar som försåg oss med varsin jäger och drink och så fortsatte kvällen. Adam blev utslängd och jag och den andra killen dansade vidare och jag fick mer drinkar och shots innan jag vid halv två tog en taxi hem, som jag inte betalade för nej. Alltså, en sjukt fin kväll. Fick sitta utanför huset och gå några varv runt det innan jag kravlade mig in i sängen.
Mådde inte så bra på jobbet idag ska väl tilläggas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0