Buddy

Jag tänkte titta på Melodifestivalen idag. Det blev ju inget Göteborg så då kunde jag ju göra det. Men när jag står och röker på balkongen i solen kommer min granne ut och hejar. Han frågar om jag vill gå på Buddy Holly Musical ikväll och jag får en biljett helt gratis! Jippi säger jag och trots att jag missar Melodifestivalen så vill jag se Brolle. Att det var i en loge gör väl inte saken sämre?
Efter det gick jag till Länsmuseet och kollade på utställningen med Li Kioko. Måste väl säga att den var ganska liten för att sammanfatta 30 års konstnärskap men det som fanns var mycket fint och intressant.
Trust is like a mirror. You can fix it if its broken
But you can still se the crack in the motherfuckers reflection

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0