Dreams

Jag ligger i en stuga och natten kommer med isande kyla. En gubbe ligger i ett rum utanför det stora rummet där familjen sover - det enda rum som är någorlunda varmt. Han får komma in. Hans fötter är svarta av kallbrand och vi får alla klämma ihop oss i en säng för att hålla värmen och vi ser hur vattnet rinner på väggarna och hur isen tränger sig in genom panelerna och luften vi andas är vita moln.
Jag vandrar i ett sommarlandskap i Kina. En ung tjej drar in mig i en håla, jag är motvillig och vill inte riktigt. Hon vill ha sex, det märker jag. Jag tror att någon ska se, känner att det är förbjudet. Men hon drar in mig och knäpper upp mina byxor och rider mig. Då kommer hennes äldre bror och kastar bort henne och kastar ut mig. Jag ser hur hon rymmer och springer över berg, blir jagad av monster och springer genom grottor där de inte kommer igenom. Hon kastar sig ut på andra sidan och kineser på mopeder jagar henne, och så ramlar hon ner för ett vattenfall och försvinner bort i floden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0