Eh. Ja.

Hade nyss denna konversation på nätet, med en kille jag snackat med kort för någon månad sen. Jag svarade inte på meddelanden. 
Han: Inte visste jag att du blivit dryg...
Jag: sorry.
Han: Varför säger du inte hej då? =)
Jag: varför så upphakad?
Han: Hahah..Jag älskar dina nyckelben?
Jag: Eh. Ok?
Han: Nej, men jag tänkte att vi pratat innan och sen snackade vi inte så mkt mer..Jag har dig ju på msn också om jag inte minns fel? :)
Jag: Nej, inte längre. Hejdå.
Han: Antar att du är ledsen över något..Antar att du blivit singel osv, eftersom det stått att du haft partner innan..Men men..Är man otrevlig,så har man inte lika stor chans att bli glad igen.=)
Välkommen, jag är öppen för analysering av konstiga killar!

Kommentarer
Postat av: kristoffer

hahah underbart :D känns som att detta var nån från qx? :P

2010-03-20 @ 04:53:20
URL: http://kristoffere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0