Torsdag

Teckning var jätterolig idag med! Vi målade av soppåsar, låter väl inte så roligt kanske men ojoj. Det är fint. En annan elev sa lite snällt: "Du borde inte få gå, du är bättre än alla andra!" Hahaha. Ja, jag är jävligt produktiv men jag tycker alla är jätteduktiga och det är kul att se vad alla gör. Om två veckor är det kroki.
Det är typ allt jag gjort idag. Köpte lite duk så jag kan måla och så... var mormor och morfar här och fikade. Fick påskpeng av de, mycket välkommet! 500 kr faktiskt, de är snälla mormor och morfar alltså!
Imorgon klockan tio tatuerar jag mig. Daniel och Hanna ska med, får väl trycka ner mig i stolen så jag sitter still. Men med vilja går allt... eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0