Baby loves to dance in the dark

Lady Gaga - The Fame Monster Limited Edition USB Drive (det ser ut som jag är helrakad haha)
Fick världens snyggaste USB idag! Mumsfilibabba! Jobbade "bara" till fyra idag, skönt att det inte blev till sex. Imorgon kör jag igen, får väl se om det blir till åtta, då får man tydligen typ 250 kronor extra för att man jobbar 12 timmar, och det tackar jag ju inte nej till. Idag var jag riktigt styckare alltså, skar ytterfilér och stod i ringbrynja och ringbrynjehandskar och sådär. 
Inatt drömde jag mardrömmar om att mamma raderade massa program på vår inspelningsbara boxer - vilket är sant, för det gör hon jämt, men att jag ska drömma om det också liksom? DET är sjukt.

Kommentarer
Postat av: Adam

Haha, läckert. Det kan du ju ha till något.. (:

2010-05-14 @ 21:39:51
URL: http://sentient-machine.blogspot.com
Postat av: Sara

Men åh! En sån vill jag också ha!

2010-05-14 @ 22:17:59
URL: http://dreyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0