Det går bra nu

I lördags var det Bongo med Adam, Gustav, Max, Fredrik typ. Vi började kvällen på vätterstranden med vin och sånt där, drog till Bongo, drog till vätterstranden igen för att senare efterfesta hos Max. Såg solen gå ner och upp och somnade fyra. Gick hem med Adam klockan 10 på morgonen efter några timmars sömn. Det var en sjuk kväll. Fin.
Söndagen var lugn. Var hos farmor och farfar och fikade och fick en Aladdin för att jag kom in på Dômen! Tårtkalas var det även för att fira alla mödrar.
Idag började sommarjobbet och jag började dagen med att prova ut allmogekläder. Yllebyxor, Emilmössa och skjorta och väst. Det är fint alltså. Bild finns på facebook. Jobbet sen? Jag och Torre satt i solen och gjorde ingenting mest hela dagen och fick gå hem vid halv fyra. Lägligt kom mamma och hälsade på då så jag fick skjuts hem.
Imorgon Göteborg och lägenhetsvisningar!
Morgondagens agenda:
06.00 Avgång mot Landvetter för att lämna Hanna, Fika och Julia
08.00 ca Lägenhetsvisning Majorna
10.00 Hämta arbetsprover på Dômen
10.15 ca Lägenhetsvisning Mölndal
13.00 ca Jobb Fågelmuseet
Och veckans:
Ons-fre 10-17 Jobb Fågelmuseet
Fre kväll Bongo med Franco
Lör-sön 07-20 Jobb Danish Crown
Mån-ons 10-17 Jobb Fågelmuseet
Nästa lediga dag: Torsdag 12/6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0