Jag i tv?

Fick ett mejl från Kanal 5 som tyckte jag verkade intressant för deras nya tävlingsprogram i mörker som jag sökte för ett tag sedan. Det låg där i skräpmejlen och väntade, tur att man kollar in. Haha. Ska svara på frågorna nedan. Haha. HOPPASHOPPASHOPPAS jag kommer med!

 

Castingformulär

Namn:
Personnummer (10 siffror):
Adress:
Postnummer och postadress:
Telefon dagtid:
Mobil:
Mailadress:
Blogg/hemsida:
Utbildningar:
Sysselsättning:
Familj:
Uppvuxen:
Dialekt:

Beskriv dig själv:

Hobbys och fritidsintressen:
Är du engagerad i någon förening/klubb?:
Mål, drömmar eller projekt i ditt liv?:
Har du någon talang (mer eller mindre spektakulär)?:
Folk brukar tro att jag är…

Vilka är dina starkaste sidor?:
Svagaste:

Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Har du varit med i något tv-program tidigare (vad och när)?:

Har du förändrat ditt utseende på något sätt (t.ex. genom skönhetsingrepp)?
Har du några piercingar eller tatueringar?
Om ja, vad, var och hur många?

Är du rädd för mörkret?:
Nej, beskriv varför:
Ja, beskriv när och hur:
Är du rädd för någonting annat, vad:
Fobier:
Allergier/specialkost:
Finns det några personliga omständigheter som vi bör känna till om du blir en av de som medverkar i programmet (Handikapp, sjukdomar, psykisk hälsa mm.)?

Berätta om något galet/spännande du har gjort/utsatt dig för:
Vad skulle du absolut inte utsätta dig för:
Varför vill du vara med i programmet?

Är du tillgänglig för inspelning under januari 2011?

Maila detta tillsammans med ett nytaget foto av dig själv till: detfårniinteveta
Blir en casting aktuell hör vi av oss innan den 31 december 2010.


Kommentarer
Postat av: Ellieee

Coolt! :O Lycka till! ^^

2010-11-16 @ 10:20:00
URL: http://ellieshot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0