K-kinda busy

Igår var jag alltså statist. Det var spännande att se hur det går till att spela in film. Fick sitta och kedjeröka på en "gayklubb" och titta konstigt på Irene Huss och hennes kollega när de kom in. Det blev några tagningar från olika håll. Efter det fick jag dansa på dansgolvet, till tystnad. När man spelar in ska det tydligen vara tyst överallt. Vi dansade och sen kollade vi på en dragshow och och jag hade kameran i nyllet. Förgrund till poliserna som kollar på dragen. Hoppas det syns, lär ju vara en suddig fläck kanske. Sen var det tillslut en köscen utanför klubben med. Filmen heter Irene Huss - Det lömska nätet och det ska bli kul att se det färdiga resultatet sen.
Efter det stressade jag in till skolan och gjorde mig i ordning till Gaga. Det var en fin fest. Här kommer bilder. Fler finns på facebook.
Marilyn et Gaga.
Lala et Luna.
Gaga et Frida Kahlo
Frodo
Twilight-vampyr
Lärare Åsa dansar loss
Röda mattan
Grannen i Beck et Gaga framför gammal film
Jag kände mig för en gångs skull lång. Haha.
Blues Brother et Marilyn

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sköna bilder!

2010-11-13 @ 19:30:11
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0