Hard work work

DAGENS FRÅGA: Kommer inte alltid Jönköping vara "hemma"? ;)
Nej. Göteborg är mitt hem. Jag har gått vidare och vill inte bo i Jönköping längre. Jag är trött på den staden. Det är inte ens min födelseort.

Idag var jag i skolan från 9-19.45. Skolan är faktiskt mycket bättre på kvällen, då släpper vi loss och lyssnar på musik och får göra vad vi vill. Isabelle lagade mat till mig och vi mös: hon, jag, Filippa och Mikael. Kolla in klassbloggen för bilder på vad vi alla håller på med, eller skolbloggen där hela skolan bloggar tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Kmulls

Du är så jääävla duktig Marcus. Helt sinnessjukt snygg bild. Skulle jag lätt vilja ha på min vägg.

2010-10-20 @ 00:08:21
URL: http://kmulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0