Hjärnhinneinflammation. Blodförgiftning. Cadmiumförgiftning.

Vad säger man till en som har muncancer? Håll kräft!

Sitter i skolan och har asont i örat. När jag och Filippa var på Sejdeln igår råkade hon krama mitt öra, sen tryckte hon på det så det sprutade ut var och blod. Örat är ju ungefär dubbelt så stort som det brukar. Så vi gick hem och rengjorde, köpte tusen kilo godis och göttade framför Coco Chanel och somnade fint vid halv två.

Idag målar vi stilleben. Suger. Jag och Anna lade oss i sofforna i Orangeriet en stund på lunchen - vaknade vid tre. Haha. Två timmar bara sådär. Menmen. Jag känner mig klar med det jävla stillebenet. Ni ska se. Tänk er rött tyg, päls, pärlor, äpplen, vindruvor, vinflaska, snäckor, spegel oh vas med blommor i en enda röra. Nej tack.

Funderar på att åka hem till Jönköping imorgon. Alla tycker att jag borde gå till doktorn men aldrig i livet att jag går själv så då är det bättre om jag åker hem till mamma. Jag har ont ända ner till nacken ju. Är typ livrädd för blodförgiftning och hjärnhinneinflammation.

Men jag dör väl av cadmiumförgiftning ändå. Det urholkar ju skelettet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0