Minnesstund


Bongo. Träffade Mirela, det var läääängesen. <3
(Mirelas bilder)






Jag, Mamma och pappa åkte ju till Uddevalla igår på Thomas minnesstund. Det kändes bra att vara där och det var väldigt vackert. Det hade regnat hela dagen men när vi kom dit vid sex slutade det regna och ett vitt sken lös på himlen. Med utsikt över hela Uddevalla tände vi ljus och tänkte, pratade med folk och fick veta mer. Nu vet jag. Nu vet jag var och hur. Jag fick höra hur det var att se en död människa och jag kunde känna gemenskap. Det konstiga är att det inte var lika jobbigt som jag trott. Nu vet jag, och kan gå vidare. Det är nog så.


Kommentarer
Postat av: M(irela)

Marcus! Var himla fint att träffa dig igen, sjukt sällan man gör det ju! <3

2010-11-01 @ 23:28:00
URL: http://snakecharmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0