b e l l a o b a s t i a n

Igår var det photshoot för Bella o Bastian igen! Yonas följde med mig till Borås och väl där var den första frågan han fick om han ville vara med. Någon var sjuk. Så vi gick rakt in i maken och sen körde vi. Det kom en kändis också. Får ju inte avslöja för mycket som ni kanske vet, men det var en svensk artist i femtioårsåldern som varit med i Melodifestivalen ett flertal gånger. Mycket kul att träffa honom var det, underbar människa! Bilderna kommer nog i mars någongång.

I maket
Yonas var inte så nöjd med sin styling... Men det bra tillslut.

Frisören Calles söta lilla hund Bambi

Och photoshooten då, den var utomhus. Jag hade tights, kortbyxor, skjorta och pullover. Yonas hade bara tights och långskjorta. Man kan ju säga att det var ganska kallt att stå så i över en timma. Vi spelade även in en film. Det ska bli så kul att se sen. Efter det åkte vi till en studio där kändisen fotades mer och Yonas fotades lite mer.
I studion. Ful som stryk men.
Efter photoshooten åkte jag till Jönköping och Yonas åkte hem till Göteborg. Idag ska jag fira mamma som fyllt år. Köpte precis present till henne, och passade på att köpa Make Up Stores Foundation Powder i nyans Stockholm som de använde på mig igår. Like it.
Make Up Store Foundation Powder Stockholm, 259:-

Kommentarer
Postat av: Yonas

Tänkte la att det pudret skulle passa, bra köp

2011-01-16 @ 17:20:06
URL: http://yonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0