Pop the cherry

Igår var jag och Yonas på Lust där Yonas kompis Mirre anordrar HBT-kvällen Pop the cherry - som Yonas faktiskt också döpte. Det var trevligt. Träffade Felicia igen och lite alternativa folk. På kvällen tittade vi på massa Cougar Town och bara mös, det ska vi göra nu med. Jag hann med lite shopping med. Hela outfiten på bilden. Köpte ett par skor från Tiger som kostat 1900 på 70% rea! You do the math. Mycket nöjd.
Idag har vi haft fredagsteckning med kroki/kläder och föreläsning av gamla elever och deras  nuvarande skolor. Så fick höra massa bra och dåligt om Mejan/KKH, Malmö Konsthögskola, Valand och Glasgow School of Art. Glasgow hade arkitekt, blev nyfiken. Men inte i år inte.
Har jag sagt att vi fått en ny klasskamrat? Fanny heter hon och verkar väldigt trevlig.


On the way to town

@ Pop the cherry

Dagens outfit. Skjorta & kostymbyxor Weekday, skor Tiger

Kommentarer
Postat av: helena

Vafaan! Jag var med på lust. till typ ett. Konstigt att jag inte såg dig. Inte så stort menar jag. Synd!

2011-01-15 @ 13:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0